A legtöbb cég vagy intézmény első tapasztalatai a sajtóval nem túl kellemesek: a sok munkával írt sajtóközleménynek nyoma sincs a lapokban, a hosszasan előkészítet sajtótájékoztatón alig jelennek meg néhányan, cikk pedig egy sem születek, vagy ha mégis, hemzseg a hibáktól. Az újságok csak a rosszhíreket írják meg a cégről, a hirdetésekre alig jelentkeznek. Így aztán gyakran csak kényszerűségből létezik valamilyen igen laza kapcsolat az újságírókkal, pedig a sajtó komoly segítségünkre is lehet. Bár sok leckét minden cégnek a maga bőrén kell megtanulnia, az első lépések sokkal könnyebbek és örömtelibbek, ha szakértők nyújtanak támaszt hozzá.

Az évi öt-tíz sajtóközlemény megírásához felesleges saját sajtóst alkalmazni, a kommunikációs ügynökségek pedig rendszerint csak nagy lélegzetű eseményekben gondolkodnak. Ha úgy érzi, cégének már szüksége volna aktív sajtókapcsolatra, de nem tudja miként vágjon bele; ha már tudja, ki végzi majd a munkát, de fogalma sincs mi is lesz az pontosan és hogyan is kellene jól csinálni, forduljon hozzánk bizalommal. Mi nem csak az eszközök és időpontok helyes megválasztásában segítünk, de a reális szinten tartjuk célkitűzéseit is, hogy valós költség-haszon elemzéseket készíthessen.

Keressen bizalommal, ha a következőkre van szüksége:

  • Újságcikkek, tanulmányok, elemzések írása
  • Prezentációk készítése, lektorásása
  • Könyvek, cikkek, kiadványok szerkesztése, lektorálása
  • Honlapok szerkezetének, anyagainak optimalizálása
  • Sajtóközlemények, PR-cikkek, évkönyvek készítése
  • Kommunikációs tanácsadás, képzés, tréning
  • Felkészítés interjúra, sajtótájékoztatóra
  • Konferenciák moderálása